Marktpenetratie Analyse: ken uw klant om met nieuwe in contact te komen
U bent op zoek naar nieuwe klanten en wil een adresbestand aanschaffen
geselecteerd uit diverse doelgroepen. Maar hoe stel je die selectie samen?
NewContacts heeft hiervoor de Marktpenetratie Analyse, een dienst die u beter inzicht geeft in uw huidige klantenbestand en zakelijke adressen die al in uw database zitten.
Op basis van die kenmerken wordt een profiel samengesteld. Dat houden wij tegen de zakelijke database aan. Zo kunnen wij snel bedrijven vinden waar een grotere kans op interesse in uw product/dienst aanwezig is. Die worden dan doelgericht benaderd.
Misschien is het zelfs een idee om de Marktpenetratie Analyse aan uw omzet/winst te koppelen. Als u eenmaal weet of een doelgroep/branche relatief meer winst geeft dan een ander, en deze groep is nog niet benaderd, dan wordt het nu tijd om te ondernemen.
NewContacts heeft hiervoor de Marktpenetratie Analyse, een dienst die u beter inzicht geeft in uw huidige klantenbestand en zakelijke adressen die al in uw database zitten.
Op basis van die kenmerken wordt een profiel samengesteld. Dat houden wij tegen de zakelijke database aan. Zo kunnen wij snel bedrijven vinden waar een grotere kans op interesse in uw product/dienst aanwezig is. Die worden dan doelgericht benaderd.
Misschien is het zelfs een idee om de Marktpenetratie Analyse aan uw omzet/winst te koppelen. Als u eenmaal weet of een doelgroep/branche relatief meer winst geeft dan een ander, en deze groep is nog niet benaderd, dan wordt het nu tijd om te ondernemen.