Webtracing: daadwerkelijk weten welk bedrijf uw website bezocht

Dat u het aantal bezoekers aan uw website kunt nagaan, dat weet u wel, maar weet u
ook welk bedrijf uw website bezocht?
Het bezoek aan uw website kan worden vastgelegd. Aan de hand van de bezochte pagina's kan vastgesteld worden waarvoor men specifiek op zoek was naar uw product en/of dienst.
Er is een vuistregel dat slechts 3% van uw websitebezoekers contact met u opneemt. Is 97% dan niet geinteresseerd? Welnee, binnen dit percentage zijn gradaties van interesses en bij degenen die wikken en wegen kan een zetje in de rug een nieuwe klant opleveren.
Met webtracting weet u wie uw website bezoekt, dus u kunt daardoor de juiste actie ondernemen, bij voorbeeld:
Het bezoek aan uw website kan worden vastgelegd. Aan de hand van de bezochte pagina's kan vastgesteld worden waarvoor men specifiek op zoek was naar uw product en/of dienst.
Er is een vuistregel dat slechts 3% van uw websitebezoekers contact met u opneemt. Is 97% dan niet geinteresseerd? Welnee, binnen dit percentage zijn gradaties van interesses en bij degenen die wikken en wegen kan een zetje in de rug een nieuwe klant opleveren.
Met webtracting weet u wie uw website bezoekt, dus u kunt daardoor de juiste actie ondernemen, bij voorbeeld:
- Neem contact op met de websitebezoeker en vraag naar zijn interesse in uw product en/of dienst.
- Neem gericht actie naar de doelgroep die uw website herhaaldelijk bezoekt.